Bilia Kungens Kurva Toyota Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens Kurva

Bilia Kungens Kurva Toyota



597 Recensioner
  • lördag11–16
  • söndagStängt
  • måndag07–18
  • tisdag07–18
  • onsdag07–18
  • torsdag07–18
  • fredag07–18


Bilia Kungens Kurva Toyota Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens Kurva


Om företaget

Bilia Kungens Kurva Toyota | Kom in till Bilia Kungens Kurva Toyota och provkör din nya bil. Vi säljer tillbehöver, nya och begagnade bilar samt transportbilar. Vi hjälper även dig med service av din bil. Vi erbjuder biluthyrning och däckhotell.

Kontakter

Ring oss
+46104974350
Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens Kurva

Timmar

  • lördag11–16
  • söndagStängt
  • måndag07–18
  • tisdag07–18
  • onsdag07–18
  • torsdag07–18
  • fredag07–18

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Alexander L
02.10.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Kommer in för att kollar efter leasing bil och direkt möts man av hög autotunad utländsk musik och fåtal och helt ointresserade försäljare.Intresset för att stå till tjänst fanns inte. Ännu värre var att alla bilar jag kollade på vart en mindre besvikelse efter jag varit högst intresserad.Nä, detta går mig verkligen att tänka om för Toyota och Bilia...
Robin Larsson
06.09.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Absolut katastrof. Undvik om ni kan!Blev rekommenderad av Toyotas egna säljare på annan ort att undvika kungens kurva när det gäller verkstadsärenden. Var sedan inblandad i en kollision och bilen blev bogserad till Kungens kurva trots att jag bad om annan verkstad. 3 månader har bilen varit borta och handläggarna har inte svarat inte en enda gång i telefon när jag ringer OCH lämnar meddelanden. Fått åka till anläggningen varje gång jag undrade något om status på reparationen.Pinsamt!
Elias ”HerrMussla” Redbass
23.08.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Efter en liten olycka så behövde jag fixa min Toyota Yaris, tog mig till Toyota i Kungens Kurva och fick en väldigt bra service. Det blev lite strul med försäkringsbolaget men serviceverkstaden här var hjälpsamma. Det tog en bra tid att fixa min bil från det att jag bokade skadebesiktning till att ha fått bilen klar (4 månader) men kontakten var bra och personlig. Jag hade en och samma kontaktperson att kontakta direkt vid frågor och status kring bilen vilket var guld värt. En fin lånebil fanns plats redan där, och allt som allt kändes som en av de bättre upplevelserna man har varit med om som kund inom den här branschen. Efter att ha lämnat in bilen för reparation och byte av delar så tog det ca 9 dagar inkl. helg och högtidsdagar tills bilen var helt klar! Och jag fick tillbaka den ren och torkad (den var ganska smutsig när jag lämnade in den).
shamon shamon
05.08.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Hej, jag har extremt dålig erfarenhet utav bilförsäljare men jag var inne hos er där jag var säker på att jag inte skulle få någon hjälp med handen på hjärtat så överträffade er kunskap samt bemötande mina förväntningar. Jag fick kontakt med eran säljare Ali som jag rekommenderar varmt till alla som ska besöka Bilia. Jag kommer definitivt återkomma till er i framtiden när jag ska byta bil. Tack för en bra affär!
Magnus Olsson
04.08.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Köpte just en bil hos dem. Min tredje Toyota och från samma bilfirma om jag inte är helt ute och cyklar. Nya lugna, unga och trevliga säljare.
Pia Huddinge
03.08.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Lämnade in bilen den 6/4 kl 7.45 enligt bokning.Vanlig service enligt avtal samt byte till sommardäck som finns på däckhotellet.Kl 14 får jag ett sms att verkstaden rekommenderar framhjulsinställnimg.Kl 14.04 får jag meddelande att bilen är färdig att hämta.Ringer, lämnar meddelande mailar verkstaden för att framhjulsinställningen skall genomföras såklart innan hämtning.Sänder också en förfrågan att jag gjorde en framhjulsinställning 6 månader tidigare då vinterdäcken skulle på.Frågar om det är möjligt så ofta.Bilen är 1,5 år, köpte den efter ha gått 900 mil.Menade på att ännu en gång betala känns inte rätt!Har efter påsken på tisdag den 11/4, 12/4, 13/4 samt 14/4ringt, suttit i telefonköer, lämnat meddelande via växeln, mailat och ingen återkoppling!I dag fredag den 14/4 kl 10 började jag ringa igen.Lämnade meddelande via växeln.Ringde därefter butiken som ligger vägg i vägg.Bad honom gå till verkstaden och be om kontakt med mig.Butikskillen återkommer i telefon och meddelar att rätt person ringer upp om några minuter.Ingen har kontaktat mig och så fruktansvärt oförskämt.Jag har meddelat att jag arbetar utanför Flen och inte kan bara chansa och köra 10 mil utan vetskap om vad som skall göras på bilen min.Jag kan ju alltid hoppas på en återkoppling!Har hyrbilen som pant då den är vassare än min egen bil!Pia Yaris
Deana Al-Rashawi
31.07.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Riktig dålig service, går inte nå dem på telefon till deras service avdelning och ingen hör av sig efteråt.Undvik denna verkstad om ni kan, två år i rad missnöjd med två besök på serviceärende
Tat Abbas
31.07.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Försäljningsavdelningen går för fullt, bra bemötande alla ler mot dig.Går du ner en våning (serviceavdelning) då är det verkligen inte samma bemötande och relativt långa väntetider.Majoriteten av de som jobbar där nere verkar vara trötta på livet. Jag vet inte vad de gör men det ser ut som att de bara lallar runt i väntan på ett mirakel.
Dennis Scherp
30.07.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
I överlag så är det bra säljare och service.Serviceverkstaden lämnar däremot lite mer att önska.Här kontrollerar man tydligen inte hela bilen under service utan kunden ska specificera vad den tror är fel på bilen....
Mr ”FmK” Babow
29.07.2023
Bilia Kungens Kurva Toyota
Lämnade in bilen imorse och det tog jättelång p g a det satt 1 person i disken. Det är morgon då de vill att man lämnar in bilen mellan 7-9? Varför de tiderna om det inte finns personal?Dags o hämta bilen. Spenderade på riktigt 15 min framför disken för att personal inte hittar servicepapper som man ska få efter servicebesök. Varför ens skicka ett sms när bilen inte är färdig?Okej nästa grej skulle jag hämta bilen. Han visar mig vart bilen står på en karta. Går till den platsen? Spenderat 10 min för att hitta bilen (omöjligt). Hittar inte!Går tillbaka, och den står nära entren.Tror Toyota har missat lite vad service är? Har hört att Toyotas service är bra och så?Men helt ärligt det var det sämsta jag sett!Det kommer aldrig bli en Toyota för mig!Förstår inte hur folk vill ens ha en Toyota efter det jag upplevt och en annan jag känner!Skulle inte ens ge 1 stjärna! Men man måste ge något.

Lägg till recension

Karta

Ellipsvägen 4, 141 75 Kungens Kurva
Bilia Kungens Kurva Toyota