SOVA Stockholm Sickla Simbagatan 12, 131 54 Nacka

SOVA Stockholm Sickla



38 Recensioner
  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20


SOVA Stockholm Sickla Simbagatan 12, 131 54 Nacka


Om företaget

Sängar för alla | Hittar rätt säng för din kropp | SOVA | Sängar från SOVA håller den höga kvalitet som din kropp behöver. Upptäck ett stort, prisvärt utbud från ledande sängtillverkare - guidad av kunnig personal

Kontakter

Ring oss
+46841023012
Simbagatan 12, 131 54 Nacka

Timmar

  • lördag10–18
  • söndag11–17
  • måndag10–20
  • tisdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Hilkka Suomalainen
12.10.2023
SOVA Stockholm Sickla
Sängar av flera olika leverantörer. Trevlig personal som hjälper dig hitta rätt säng just för dig.
Kim Siddiqi
08.10.2023
SOVA Stockholm Sickla
Trevligt och engagerat bemötande. Tyvärr väger det inte riktigt upp resten av upplevelsen. Av de två personal jag pratade med kände ingen till deras erbjudande de hade på hemsidan - inga problem, de kollad upp det. Men när jag frågade något om sängarna visste dom helt enkelt inte mer än det mest grundläggande. Vad som inte känns ok är att dom ibland gav felaktiga svar, alltså drog till med något när dom inte visste svaret. Det var tydligt att jag var mer insatt än personalen efter att ha läst på i en halvtimme, på deras egna hemsida!När sängen sen levererades hade leveransföretaget inte fått information om att jag betalt för inbärning. Det löste sig ändå men när jag ville ha pengarna tillbaka för den delen av beställningen fick jag beskedet av SOVA att vi brukar inte göra så" och erbjöds check att handla för i stället. De har alltså som rutin att ta betalt för saker dom inte har levererat!! Jag stod på mig och fick återbetalning efter att kundsupporten "pratat med sin chef"."
David Sjögren
05.10.2023
SOVA Stockholm Sickla
Väldigt bra service av Elias!
Stefan Fleischmann
04.10.2023
SOVA Stockholm Sickla
Great service! We had no idea what kind of bed to chose since I currently don't sleep very well in our old bed. Max took a lot of time to show us different beds, explained the differences, gave us plenty of time to try them and helped us to chose the right firmness level. I assume the service cannot be this good during peak hours. So you may want to take some time and visit the store when it's not crowded.
Elias T
04.10.2023
SOVA Stockholm Sickla
En av de sämsta erfarenheterna jag haft med någon sorts service. Över 10 veckors leveranstid på något som skulle ta ca. 2 veckor. När jag tillslut var trött på att vänta och reklamerade min beställning, ja då tar det över en månad att få tillbaka mina pengar. Uruselt. Undvik denna usla butik till varje pris.
Göran
02.09.2023
SOVA Stockholm Sickla
Fick inte göra återköp på oanvänd kudde.. Varning!
Anton V
14.08.2023
SOVA Stockholm Sickla
Very friendly staff, eager to spend time with you and help to find the best option.
Alexander Banning
03.08.2023
SOVA Stockholm Sickla
Förfärlig service med irrelevanta sidospår för att leda en till en dyrare säng. När vi uttryckte osäkerhet kring köp fick vi höra ”är det problem med priset? Isåfall har vi den här sängen som är exakt lika bra till billigare peng.” Varför inte visa den först. Återvänder aldrig. Lita ej på personalen!
Rafel Jabbar
01.08.2023
SOVA Stockholm Sickla
Väldigt missnöjd efter att ha köpt en tempursäng från Sova i Sickla. Sängen levererades i bristande funktion (köpte en ställbar). Personalen är duktiga på att sälja men dessvärre sämst på att hantera reklamationer. Rekommenderar ingen att handla därifrån.
Christine Tsalopoulou
30.07.2023
SOVA Stockholm Sickla
I am sharing my experience with Sickla boutique. We purchased a display bed from Sickla but the order was placed in Bromma. The salesperson in Bromma did a great job as well as follow up with us.Last week we went to Sickla to pay off the rest of the bed, when discussed there with the salesperson we have been informed that the delivery would rely rather on the company that would deliver the bed. The delivery company send us a date for the 12th of October, so I replied back that we would like to receive it the previous week (week 40). From there they told us they dont have a problem. The next day the delivery company told us that the only date available is 12th of October because of SOVA. I called Sickla department, where I came across a very rude salesperson of SOVA, Linda. Her tone of voice was unacceptable. I described our problem to her, I am pregnant and my husband will be for work outside of Stockholm next week. She kept interrupting me and told me we have clear instructions that is all that I can do for you we cant hand out the bed earlier than week 41". She raised her voice

Lägg till recension

Karta

Simbagatan 12, 131 54 Nacka
SOVA Stockholm Sickla