Mobility Motors Sätra - Hyundai Murmästarvägen 17, 127 35 Skärholmen

Mobility Motors Sätra - Hyundai



169 Recensioner
  • lördag11–15
  • söndag11–15
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18


Mobility Motors Sätra - Hyundai Murmästarvägen 17, 127 35 Skärholmen


Om företaget

Mobility Motors Sätra Hyundai Archives - Mobility Motors |

Kontakter

Ring oss
+46775505060
Murmästarvägen 17, 127 35 Skärholmen

Timmar

  • lördag11–15
  • söndag11–15
  • måndag09–18
  • tisdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18

Funktioner

  • Hemkörning
  • Möjlighet till köp i butik
  • Rullstolsanpassad ingång
  • Betalkort
  • Kreditkort
  • NFC-betalningar med mobiler
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Soso Soos
30.10.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Sämsta service gå inte ditt
XItte90
01.10.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Varför svarar ni aldrig när man ringer verkstaden och varför ringer ni inte upp!? Ni ska inte ha någon verkstadsmonopol. Varför gör ni så att vanliga Svensson/Invandrar verkstäder inte kan röra era bilar när ni ändå inte har tid och gör det så omständigt att få tag i er. Helt sjuk, det är lättare att ha en konversation med Astrid Lindgren jämfört med er. Inte nog med att man måste jaga er för att ge er pengar, sen ska ni ta ockerpriser på arbete och delar också, och samtidigt försöka fuska för att spara pengar eller att någon meck är en latmask.Bara i Sverige.
Annelie Karlsson
28.09.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Var där med min syster. Träffade en väldigt bra och trevlig försäljare.
Anders Eriksson
16.09.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Frågade om jag fick provköra en begagnad Santa Fe (som var precis vid utfarten från säljhallen) Men försäljaren lät som att allt var jätte jobbigt med att en potentiell kund ville prova deras vara. Så gick därifrån och går nån annan stans nästa gång jag ska kolla/köpa bil
Pär Suominen
19.08.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Skitig bil som levererades med flertal märken. Säljare skyllde på att det legat täcke på (inte direkt täckmärken) och att JAG kunde ta bort med vatten och tvättmedel.Svarar inte på frågor. Om jag får rekommendera något så skippa Hyundai center Stockholm. Köp bilen någon annanstans.Uppdatering för första service 20221023: Batteriförvärmning har skickats ut som en uppdatering. ALLA andra ÅF gör detta gratis i samband med service. Men när jag nu bokar första service så ska jag betala 1725:- för en uppdatering av en funktion som skulle ha funnits när bilen levererades. Helt sjukt beteende och kundvård av detta företag.
Jimmy Högh Pedersen
16.08.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Köpt en begagnad bil av firman som visade sig ha några fel som var svåra att komma tillrätta med. När det händer blir man som kund väldigt glad över firmans inställning i att hjälpa sina kunder.De har visat stort engagemang för att fixa felen och för att ge mig en god upplevelse. Det blir väldigt tydligt att ledarskapet i företaget har ett fokus på att skapa goda kundupplevelser och relationer.Att det förekommer fel på begagnade bilar händer men det som definierar ett bra företag är HUR de hanteras. Därför får denna firma mina bästa rekommendationer.Tack, Henry, Nettan m.fl.
mickelachlan
03.08.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Toppenbemötande! Kunnig, seriös, engagerad och mycket trevlig personal. Ärliga med upplägget, förvånansvärt bra service och återkoppling. Har nu både köpt och sålt bil här och kommer fortsätta göra det i framtiden när det är dags för bilköp igen. Högsta betyg, speciellt till Anders och Andy, supersköna snubbar!
Hami Raha
03.08.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Tack för ett proffsigt bemötande och service! Fick idag min Tucson!! Kan bara säga en enda sak! Andra bilen på ett år köpt av Hyundai Center och säljaren Lukas! Vill ni ha ett grymt köp rekomenderar jag starkt att ni pratar med Lukas!!!
Filip Mestanov
01.08.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Verkligen missnöjd med dem... Webbsidan funkar inte (går inte att boka service direkt, men man får ju ingen felmeddelande), svårt att få kontakt per mejl eller telefon.Vi köpte en Hyundai Kona Electric 2019 och alt var toppen från början. Sen fick vi återkallelse December 2021 pga misstänkt fel i drivlinjebatteriet. De skulle äntligen behöva byta drivlinjebatteriet. Vi hörde ingenting till sommaren 2022 när vi körde in för service (6000 mil). Då sa de att dem behöver undersöka bilen och ställa oss i kö för att byta batteriet, först 6 månader efter återkallelsen och vi hade inte fått nån information att de behöver undersöka" bilen innan vi ställs i kö.Nu i januari 2023 mejlar jag dem att säga att nu behöver jag veta när batteribytet kommer att ta plats
Ali Sami
31.07.2023
Mobility Motors Sätra - Hyundai
Bara idioter som jobbar på detta företaget! Dom själva inte ens vet va de håller på med! Jätte dåligt service!

Lägg till recension

Karta

Murmästarvägen 17, 127 35 Skärholmen
Mobility Motors Sätra - Hyundai