Lunds Kommuns Parkerings AB Kung Oskars väg 11 B, 222 40 Lund

Lunds Kommuns Parkerings AB



69 Recensioner
  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt


Lunds Kommuns Parkerings AB Kung Oskars väg 11 B, 222 40 Lund


Om företaget

LKPAB – Det ska vara enkelt att parkera hos oss |

Kontakter

Webbplats
Ring oss
+4646355923
Kung Oskars väg 11 B, 222 40 Lund

Timmar

  • lördagÖppet dygnet runt
  • söndagÖppet dygnet runt
  • måndagÖppet dygnet runt
  • tisdagÖppet dygnet runt
  • onsdagÖppet dygnet runt
  • torsdagÖppet dygnet runt
  • fredagÖppet dygnet runt

Funktioner

  • Rullstolsanpassad ingång
  • Rullstolsanpassad parkering


Rekommenderade recensioner

Filip Salomonsson
24.10.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Har den sämsta servicen någonsin. Jag blev dumförklarad av personalen på deras telefon för att jag ringde om att få hjälp att öppna parkerings huset efter att det hade stängt och jag sa att jag var beredd att betala de 500kr det kostade. Ni behöver bli bättre på att ta hand om era kunder, ert rykte är inte bra.
Eva Aspegren
21.10.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Fu llständigt värdelös kundkontakt.Telefonnumret går till en växel i Kalmar,som inte kan besvara några frågor.Har mailat men får inga svar.Tar inte emot besök pga covid trots att hela Sverige öppnat upp.HUR når man någon person med frågor?
Tobias Engelbrecht
17.10.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
There are apparently many break ins recently in parking garages. Even though there are surveillance cameras it is still happening and LKP doesn't really care and take measures to prevent that. And we pay 700 sek per month for that!
Nils Kullberg
29.09.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Nice central spot, but always crowded. Very low ceiling. My 1.9 m camper van's antenna smacked into all of the concrete ceiling beams.
Ulf Gregow
16.09.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Härligt med p-vakter som har fingertoppskänsla och sunt förnuft!
susanne larsson lleshdedaj
01.09.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Helt otroligt dålig service, har fått parkeringsböter på min egen parkeringsplats.Ringde som nyinflyttad att det stod en bil på min parkering, sen när bilen var borta fick jag parkeringsböter har ringt flertalet gånger och skrivit en överklagan men får inget svar. Helt otroligt dålig service.
Lars-Erik Olofsson
01.09.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
LKP is an extension of the municipality and should care more about its customers/citizens. A week long parking pass was purchased at Svane in August. There was a mistake in the reported license place where the letter O was used instead of a number zero. I wrote to LKP to figure out what happened and, in the mean time, received a second ticket. I quickly purchased a new week-long ticket with the correct license plate. I shared with Överklagan at LKP proof of purchase of our first parking and the two tickets we received asking that they be cancelled and for a refund of the parking we purchased (as new parking had been purchased). They argued instead that it was the driver's responsibility to report the license plate correctly and rejected my request. My errand was then sent to a company called Prioritet where I asked for further clarifications on the matter. Prioritet then pursued both the car rental company and me for the ticket amount without informing me. As I was tired of the matter, I paid the fees within one week. Three months later I received a credit card charge by my rental company for the same parking tickets plus a large processing fee. Therefore, I have paid nearly 2000 SEK in parking fees when parking was paid for in the first place. Prioritet insists that they have done nothing wrong and have no responsibility.
Max von Lepkowski
31.08.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Parkeringen i sig är det inget fel på, ej heller priset. Appen för månadstillstånd är däremot väldigt otydlig när det gäller vilken period biljetten ska gälla, så tänk två eller tre gånger innan ni betalar.Jag skulle förnya mitt tillstånd den 30 oktober för att gälla under november (hade redan periodbiljett för oktober). Kan svära på att jag satte in rätt datum (10-11-01) i appen men märkte sedan att biljetten för 350kr bara gällde för oktober ut. I 24h. Riktigt surt. Kontaktade då omgående kundservice och frågade om man kunde ändra biljetten till november istället, eftersom jag redan hade biljett under oktober och det uppenbart hade blivit fel. Drygare kundbemötande har jag aldrig varit med om! Personen förmedlade noll medkänsla och upplevdes irriterad över att jag ens haft mage att ringa. När jag förklarat min situation och ställt min fråga avslutades samtalet med nej det kan vi verkligen inte" med en påträngande översittarattityd. Sedan lade personen på innan jag hunnit svara. Nej
Hendrik Braun
26.08.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Roligt bolag, kan inte ens svara på varför de inte ha med bankgiro-numret på sina böter, bara OCR-numret. Lite svårt att betala då. Hänvisar till polisen i denna fråga. Inte f*n är det polisen som har missat detta? Men jag förstår, ni vill inte bli bättre, bara kassera.
Pontus Hjortzberg
15.08.2023
Lunds Kommuns Parkerings AB
Bra kundtjänst!Mailade in ärende och förklarade min syn på ärendet.Fick svar inom rimlig tid och det löste sig bättre än jag trodde det skulle göra.

Lägg till recension

Karta

Kung Oskars väg 11 B, 222 40 Lund
Lunds Kommuns Parkerings AB